CONTACT
Măsuri prevenție COVID-19
În contextul măsurilor de prevenție împotriva răspândirii virusului COVID-19, accesul în secretariat este limitat în această perioadă!
Vă rugăm să ne transmiteți solicitările dumneavoastră pe e-mail, la adresa secretariat.driie@dri.snspa.ro. Pentru ridicarea documentelor, este necesar să vă programați în prealabil, transmițând solicitarea dumneavoastră pe emailul anterior menționat.
Program (online și telefonic):
Luni – joi: 10:00 – 16:00
Având în vedere contextul actual, pentru o mai bună prevenire a răspândirii infectiei cu virusul SARS-COV-2 în rândul participanților, Departamentul de Relații Internaționale și Integrare Europeană, a stabilit o zi pe săptămână, programată în fiecare MIERCURI, pentru a primi și elibera documentele solicitate,confirmați prezența până marți, pe adresa de e-mail: secretariat.driie@dri.snspa.ro .
Program de adus si ridicat documente, la sediul din Bd. Expozitiei nr. 30A
În fiecare miercuri, interval orar 11:00 – 14:00, cu confirmare pe mail, până cel târziu marți.
E-mail:
Admitere
admitere@dri.snspa.ro
Secretariat
secretariat.driie@dri.snspa.ro
Telefon:
Secretariat: +40 371 445 076
Cont bancar:
Taxele de școlaritate se plătesc prin transfer bancar în contul următor:
BRD: RO 47 BRDE 445S V140 0698 4450 (Plata se poate face la orice sucursală BRD)
Cont bancar - RO47 BRDE 445S V140 0698 4450
Nume beneficiar- SNSPA
Bancă beneficiar - BRD sucursala Victoria Bucureşti
CUI beneficiar – 9510194
Taxa de înscriere se face în contul:
BRD: RO56 BRDE 445S V003 5890 4450 (Plata se poate face la orice sucursală BRD sau online la înscrierea pe platformă)
Adresă:
Bd. Expozitiei, nr. 30A, Sector 1, Bucuresti, etaj 4, cod postal 012104
Sediu administrativ – Str. Povernei, nr. 6, Sector 1, Bucureşti, intrarea C, etajul al II-lea, cod postal 010643